Aplikáciu Spotify čoskoro prinesie niečo, čo by mohlo spríjemniť používateľom čas stráveny pri používaní aplikácie. Nová funkcia by mala byť sprístupnená už v najbližších týždňoch.

Aplikácia Spotify v priebehu najbližších týždnov sprístupní používateľom v aplikácií reklamné notifikácie od interprétov.

Pre mnohích z vás však budem musieť priniesť aj smutnú správu a tou bude, že pilotná prevádzka tejto funkcie bude prístupná zatiaľ len pre USA.

 

Čo by mala priniesť táto nová funkcia?

Pre interprétov to znamená to, že si budú môcť platiť cez propagáciu ukážku ich nových hudobných albumov a to zasielaním notifikácií. Spotify, však informuje, že tento spôsobo reklamy by mal byť pomerne nenásilný a používateľ sa bude môcť odhlásiť z ich príjmania.

Čo to znamená pre bežného užívateľa?

To, že ak nebude mať aktivovaný prémiový balíček, tak sa nebude môcť odhlásiť z príjmania takýchto správ. Je to dobrý krok? Podľa mňa už samotný používateľ má bez tohto veľa reklám.

Portál Android Police, dodáva, že upozornenia, ktré chce Spotify priniesť, nebudú klasickými notifikáciami, ktoré sa vám zobrazia v stavovom riadku.V tomto momente to znamená to, že pôjde o príležitostné kontextové okno, ktoré sa vám zobrazí s odporúčaniami na celú obrazovku priamo v aplikácii. Spotifý tvrdí, aj to že používateľom sa zatiaľ tieto odporúčana páčia, a nateraz ich môže ponúkať umelcom, ako určitú formu platenej reklamy.

Ako budú fungovať upozornenia?

Sponzorované upozornenia v aplikácii však budú cielené podľa záujmov používateľom, čiže by nemalo ísť o určitý nepríjemný spôsob reklamy. Skôr sa očakávať od toho, že veľa používateľov by to mohlo potešiť. Našťastie existuje jedna vec a tou bude to, že ak nebude chcieť používateľ, aby sa mu kontextové okná zobrazili, tak Spotify mu umožní odstaviť príjmanie týchto informácií v dvoch režimoch tzn Ignorácia konkrétnych umelcov/ všetkých umelcov.

Zatiaľ sa nemusíme u nás obávať takejto platenej reklamy, pretože sa začína ešte len teraz testovať, avšak ak sa osvedčí, tak po čase sa rozšíri medzi široké publikum užívateľov.

Zdroj: AndroidPolice

Reklama
Share:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *